Digitalizace - vytěžování dat z faktur, dodacích listů a formulářů
Vytěžování informací z fyzických dokumentů
Velice oblíbená služba automatického vytěžování informací z dokumentů.
-
automatické zpracování faktur
-
vytěžení elektronických dokumentů
-
zpracování psaného i tištěného textu
-
rozpoznávací technologie ICR, OCR, OMR
-
validace údajů proti databázím
-
export dat do nejrozšířenějších formátů
-
integrace do informačních systémů
-
automatická anonymizace dokumentů s validací
Výsledkem je datová věta nachystaná pro import do účetního systému.
Proces je díky víceúrovňové kontrole dat 100% spolehlivý. Po automatickém procesu je provedena dvoustupňová kontrola.
Zpracování účetních dokladů
-
naskenování přijatého dokladu a export na server
-
OCR a následné vytěžení požadovaných údajů (typ dokladu, částka, měna, datum vystavení atd.)
-
kontrola správnosti vytěžených údajů - validace
-
vytvoření datového souboru
-
export do účetního softwaru zákazníka/externí účetní firmy